jika bercinta itu indah

... jika cinta itu indahh..   berikanlah kekuatan untuk aku mendampingi nya...
jika cinta itu menyakitkan...  berikan aku jalan untuk menjauhinya...

 .. cinta itu memerlukan pengorbanan..  sesungguhnya begitu.. berikanlah aku kekuatan agar dapat menghalang diri ini daripada sifat ego...

....cinta tidak mengenal siapa... ada kalanya cinta itu buta...

......aku memohon kepada-Mu Ya Allah....   berikan jalan kepada ku untuk mengenal keindahan cinta yang sebenar....
bahkan selama ini yang ku  temui hanya lah kasakitan yang tidak aku harapkan...

cinta cinta cinta...
....setiap insan yang dilahirkan dimuka bumi ini ingin merasai kehangatan cinta...
ada kalanya....mereka telah hanyut mengikut arus percintaan...

wahai lelaki mahupun perempuan.. jagalah diri agar tidak terjerumus ke alam yang akan anda sesali nya...
....bukn dengan berbuat maksiat akan menunjukkan betapa kasih dan syang nya diri anda kepada pasangan anda....

ingat lah wahai sahabat ku sekalian.... cinta itu benar2 indah... 

writted by :- yaya radzi