PERTEMUAN SI GEMOKK DAN SI MUNCITT ??!!



awalnye aku langsung tak tahu yang AMIRUL AIZAT MAULA ROSLAN nak datang jumpe aku....ALONG iaitu MOHD IQHWAN ada mesej aq pd 2 pagi yang bertanyakan adakah aku free untuk berbuka pose bersama si muncitt...aku fikirkan bile...rupe-rupenye SI MUNCITT mesej pkul 1130 pagi, katenye nak datang SELANGOR..dh ciap dah pun..tinggal nak ON THE WAY sahaja....terkejut aku dibuatnye.... SI MUNCITT fikir kalau die bagithu aku awal2, aku mesti tak bagi die dtg...paham2 lah....jauh plak uh....naek moto...bulan puase....memang memenatkan... itu pun dh mengadu saket 1 badan.... KESIAN MY MUNCITT….ape pun THANKS A LOT UNTUK ALONG SEBAB DAH TOLONG KAMI…….

….eheh... gmbar aku bersama my MUNCITT.....rindu yang teramat sangat...haha padahal hari sebelum nye kami bergaduh....huhu MUNCITT thanks alot sebab sanggup datang jauh2 semata-mata untuk jumpe MOKK....MOKK xpernah jangka yang semue nie akn berlaku....huhu NOW mokk betul2 yakin dengan MUNCITT.....MOKK sayang sangat same MUNCITT....eh2 t'feeling pula...berbalik kepada gmbr di atas... kami berjumpa pada 9.8.2011 pada pkul 5...kami jalan2...berbuka puase...ha?....SI MUNCITT ada belikan baju....HITAM 'n' PURPLE....al kisah pasal nak mencari baju...banyak kami bazirkan mase di situ....boleh plak bergaduh sebb nak cari baju...mule2 cari baju..lepas uh kononnye nak beli cincin,rantai n gelang...lepas uh kasut... lastly beli baju juge... hee ad sebab kenape kami beli baju.... JUST WAIT N SEE OK...


 ..kalo dh tengok picx nie..pham2 aje lah....jam pun dh pkul 11 malam..JAYA JUSCO pun dh tutup...semua org dh balik...takkan kami jer yang nak tinggal situ...huhu saat2 perpisahan...di luar ceria tapi dalam hati...pergh mcm xna lepaskan...memang rindu yang teramat sangat....kalo lepas ni jumpe pun mungkin time raye... anyway jangan jeles taw tengok kami... hehe SAYANG MY MUNCITT KETAT2....