i LOVE u (!!)



Fallin in love ?! love someone ?!
 …….huh sometimes aku mule terfikir, kenapa aku sayang die teramat sangat, padahal kami baru kenal tak lama…. Kadang kadang aku curiga dengan dia… tetapi kadang kadang aku terlalu percaya dekat die..
…urmmm tapi entah kenapa?  1 malam hari tu, air mata aku mengalir, aku takut sangat kehilangan dia….
Aku takut die berubah hati…aku takut die mula bosan dengan aku…fikiran aku mula bercelaru…aku takut aku akan hilang die….
…………. Aku takut die permainkan aku, tetapi dalam hati aku, aku amat mempercayai die…
KENAPE!!! … aku dah mula bingung…. Aku tak pernah percaya dan sayang seseorang macam aku menyayangi die…
….bila difikirkan, jarak kami memang jauh….Namun die selalu INFORM dekat aku mane die pergi, ape die buat…..itu yang membuatkan perasaan risau itu hilang…. Kini hubungan kami dh mencecah hampir 3MINGGU…. Hermmm baru lagi kan…..
………….aku tak nak hubungan kami goyah… aku tak pernah kesah,siapa die? Aku terima die dengan sepenuh hati….. aku sedih sangat bila die tanya aku…. Sanggup ker aku hidup dengan die.. aku tahu niat die baik… tapi bagi aku, terlalu awal untuk semue itu….. perjalanan hidup kami masih panjang … INSYA’ALAH….

……kini yang amat aku harapkan, hubungan kami kekal untuk selamanya….. KERANA…..

---AKU AMAT MENYAYANGI DIRIMU---