BOSAN (!)

Jam menunjukkan pkul 00:30 .. ..YA ALLAH ! ape yang terjadi nie. Kenape aku di uji smpai mcm nie..aq betul betul ta kuat untk hadapi semue nie..seorang yang aku sayang sgt sgt, tergamak ckp yang die da bosan dengan aku.. mcm mane aku nak hadapi semua nie.. aku betul betul ta dapat terime.. walaupun die kate die still sayang aku… tapi perkataan BOSAN telah mengubah segalanye.. kini baru aq twu knape die dingin sgt dgn aku. Layan aku pun mcm na tan a jer.. MAAFKAN aku.. aku betul betul ta boleh terime keadaan nie.. hati aku bagaikan hancur.. air mate aku ta henti henti mengalir.. YA ALLAH.. kuatkan aku.. sesungguhnya aku lemah untuk hadapi semue ini..kesakitan aku lebih perit.. keadaan kesihatan aku yang ta mengizinkan.. dgn seluruh badan aku ditumbuhi sesuatu yang membuatkan aku jdi miang.. aku berasa seperti di luar kawalan… SAYANG… kenapa buat saya mcm nie.. ape salah saya..saya amat menyayangi kamu.. ape yang membuatkan kamu bosan dgn saya…untuk pengetahuan kamu.. aku ta sanggup untuk kehilangan kamu..aku ta sanggup…aku tahu aku tak seperti MEREKA yang selalu buat kamu tersenyum gembire… adakah kau dah bosan dgn CINTA JARAK JAUH ??! aku amat memerlukan penjelasan kamu… tolonglah jangan pentingkan diri kamu sendiri…saya pun ad aty…juge perasaan.. ape pun..aku betul betul minta maaf sgt sgt dkt ko